Sadlar hit och sadlar dit..

Jag tror seriöst att jag håller på att bli galen, att prova ut sadlar vet jag är väldigt svårt men detta är fan löjligt. Jag har turen som känner folk att få låna hem och prova olika sadlar, men oturen med Gigant är att han har hög manke och ganska rak rygg. Hittade en Globus clic sadel som satt otroligt bra men den tog i hans manke, så nu fortsätter mitt letande. Ska få låna hem en HdR sadel i veckan och eventuellt någon Wintec, så man får hålla tummarna att någon av sadlarna passar, annars måste man nästan ringa ut en sadelprovare.

Sadeln som jag vill ha behöver inte vara i super fint skick, utan jag ska ha den för att rida in Gigant. När han är inriden och han har fått bygga upp ännu fler muskler så kan jag lova att sadeln inte kommer att passa. Så är det någon som vet av en billig men ändå fin sadel så får ni gärna höra av er. Är intresserad av allt i dags läget då jag vill börja rida in han snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0