Kosten är viktigast!

Ännu en underbar stund som jag tänkte kolla med alla andra vad ni ger till Era hästar.
Idag ger jag Gigant kornkross samt vitlökspulver som jag har haft nu i ca 2 månader, för innan han kom till mig så fick han ca 5kg havre/dagligen. Så nu ska det bli ändring på det och jag håller just nu på med en foderstat åt min plutt. Ska nog försöka mig på att ge han Krafft Groov 125 eller Krafft Müsli Blå samt kornkross och vitlökspulver.

Vad ger du din häst för kraftfoder? Ger det en pigg och framåt häst eller ger du hästen kraftfodret för att få hästen lugn och harmonisk? Blir det skillnad från olika kraftfoder på din häst, t.ex. om du ger han/hon havre, blir hästen piggare av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0