Inridning pågång.


Kommer att lägga ut bilder/filmer på alla våra framsteg!

Nu till veckan så börjar allt det roliga, men ändå det som tar sjukt lång tid -inridningen! Jag känner ändå mig peppad på vad som kommer att hända och hur han kommer att reagera. Någon som har några tips hur man ska göra? Ska man ta med sig en påse morötter och belöna han för allt han gör eller ska man ta det när han verkligen har gjort framsteg? Hoppas att ni som läser bloggen också ställer frågor och ger mig tips :)

Kommentarer
Postat av: Danne

Gu va spännande och rida in från starten! Lycka till! :)

Ska bli spännande och följa bloggen och se era framsteg!

2012-01-08 @ 22:31:38
URL: http://hastkillen.devote.se
Postat av: Caroline

Ja, det är mycket spännande för både mig och Gigant. Tusen tack =)

Kommer att följa din blogg också om din vardag med din häst =)

2012-01-09 @ 15:40:28
URL: http://gigantparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0