Gigant söker medryttare.


Jag söker en medryttare till min häst (fd travare), ca 2-3 gånger i veckan.
Idag rids/arbetar han varje dag och jag håller på att utbilda honom i NH och longerar han mycket. Han är inte riden så mycket (han är inte inriden ännu, så idag rider jag in honom och min medryttare får gärna vara med och hjälpa till) och därför behöver jag en medryttare som är orädd, lugn och ansvarsfull. Han kommer att utbilda sig mer inom hoppningen och dressyren närmare sommaren. Jag vill att du som medryttare ska sätta min häst i första hand och ta väl hand om honom. Han är väldigt nyfiken men vill helst inte stå själv i t.ex. hagen när andra rider ut eller stå själv i stallet.

Hästen finns ca 1,6mil norr om Umeå och det går flertal bussar förbi där varje dag (bussen stannar ute vid vägen och det är max 100-150m). Bredvid stallet finns det flertal ridvägar (mycket fina och rida efter) samt en upplyst ridbana på gården.

Maila mig för mer information, har mycket att berätta om denna skönhet och kan även skicka bilder/filmer på han/oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0